- Nieuws
Vanaf vandaag, krijgt u bij het bellen van ons algemeen infonummer 02/221.91.11, eerst en vooral een tweetalig keuzemenu te horen. Via dit nieuwe systeem kunnen wij uw vraag beter identificeren en u onmiddellijk in contact brengen met de goede persoon of dienst.
- #1: Indien u belt voor het maken van een afspraak, druk 1. Automatische doorverbinding met het Contact Center.
- #2: Indien u belt om de dienst spoedgevallen te bereiken, druk 2. Automatische doorverbinding met het secretariaat van de spoedgevallen.
- #3: Indien u belt om een patient op de kamer te bereiken, druk 3. Automatische doorverbinding met een drietalig menu waarbij men u voorstelt het kamernummer in te geven van de patiënt die u wenst te bereiken. U wordt rechtstreeks verbonden met de persoon in kwestie.
- #4: Voor elke andere vraag, druk 4. Automatische doorverbinding met de operator van de telefooncentrale.
We kijken er naar uit om u aan de lijn te hebben!